سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ سررسید 1400

در این مقاله شما را با انواع مختلف چاپ سررسید 1400 , انواع جلد آنها و ویژگی های سررسید آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با کمترین هزینه و با توجه به نیازی که دارید بهترین را داشته باشید .
سررسید تبلیغاتی 1400  به دو دسته اختصاصی و عمومی تقسیم میشود . سررسید های اختصاصی با طراحی و متریال های دلخواه شما تولید میشود , ولی در سررسید های عمومی سفارشات کل یکی بوده و همه به تعداد کل افرادی که ثبت سفارش میکنند یک مدل سررسید چاپ میشود .

انواع بخش های مختلف سررسید :

  •  
    مقدمه :مقدمه در صفحه اول سررسید ها قرار میگیرند و در برگیرنده تصاویری از جمله تبریک عید نوروز و یا عکس هایی از محصولات و برند شما و ….میباشد و نیز صفحه ای به نام دارنده سالنامه میباشد
  •  
    صفحات داخلی سررسید :صفحات داخلی سررسید که صفحات یادداشت روزانه تاریخ دار می باشد البته خود صفحات داخلی معمولا 40 مدل مختلف تقسیم بندی میشود .
  •  
    بخش پایانی :بخش پایانی در این بخش که شامل صفحاتی می باشد که می توان اطلاعات مهندسی و یا برگه هایی برای یادداشت تلفن و یا برای مشاهده تلفن های ضروری مانند آتش نشانی، اورژانس و غیره را یافت .

 

چاپ اختصاصی سررسید 1400 با جلد سخت :

چاپ اختصاصی سررسید 1400 با جلد سخت یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل برای معرفی برند خود به مشتریان و مخاطبین میباشد . سررسید با جلد سخت این امکان را برای شما فراهم میکند که از بهترین مکان یک سررسید که قطعا جلد آن است برای تبلیغات شما استفاده شود . از سررسید و تقویم های 1400  به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص جایگاه ویژه ای در میان مخاطبین دارند و همراه شدن با مشتریان میتواند برند شما را معرفی کنند . مهم ترین نکته برای داشتن سررسید با کیفیت , میتواند به شما در زمینه بازاریابی موثر و تبلیغات گسترده کمک کند . چاپ اختصاصی و صحافی سررسید 1400 را در مجتمع آریانوس با بالاترین کیفیت انجام دهید و اینکار باعث میشود که نام و برند شما در ذهن مخاطبان و مشتریان شما بماند .
برای چاپ سررسید و سالنامه از چاپ افست استفاده میشود که به عنوان بهترین و کم هزینه ترین روش هم انتخاب شده است .

 

 

قیمت سررسید و سالنامه ارزان قیمت 1400 به چه عواملی بستگی دارد :

قیمت سررسید و انواع تقویم تبلیغاتی 1400 به عوامل مختلفی مانند کیفیت چاپ و جنس جلد و کاغذ آن بستگی دارد . قیمت سررسید ارزان اغلب بر حسب سایز سررسید انتخاب شده و اگر چاپ سررسید به صورت یک رنگ انجام شود قیمت نهایی آن نیز کاهش مییابد . اغلب سررسید ها به صورت یک رنگ چاپ میشود و در بعضی اوقات برای اینکه قیمت سررسید یا سالنامه افزایش زیادی پیدا نکند و کیفیت سررسید هم ارتقا پیدا کند از سررسید های دورنگ استفاده میشود . چاپ سررسید اغلب اوقات بصورت چاپ افست انجام میشود .

 

بهترین نوع صحافی ته دوخت می باشد.
به سررسید کلاسوری، ارگانایزر نیز می گویند و به عنوان سررسید لوکس و لاکچری شناخته می شود.
در طراحی پلاک فقط از حک لیزر استفاده می شود، شما می توانید پلاک سررسید را به سلیقه خود در هر سایز و طرحی انتخاب کنید